driftmag
žinios

BaDC kova #1 ‘10: 3 dienos Bikerniekuose – iš pirmų lūpų

komentarai 28

Driftmag’as savaitgalį pabuvojo Bikerniekuose: pamatėm ir drifto, ir “grip’o”, pajautėm Rygos saulės šilumą bei šalia jūros esančio miesto vėjo vėsumą, pamatėm ką reiškia daug BMW automobilių vienoje vietoje ir supratom, kad šito renginio data – per ankstyva lietuviams bei estams drifteriams.

badc #1

Bet plačiau apie tai – tekste, kuris, kaip ir nuotraukos jame, padės susidaryti bendrą viso renginio vaizdą savaitgalį praleidusiems šiltuose namuose. Arba tiesiog papasakos viską Driftmag’o akimis.

Taigi, atvykome į vietą penktadienį. Tiksliau – šeštadienį, nes trasoje buvome jau po 24 valandos. Vidun patekome gana nesunkiai, o ten buvom pavėžinti BMW X6 automobiliu, kurio vairuotojas gana intensyviai rodė, kaip “eina” juodasis Safety Car (varžybose jis atliko šią funkciją) bei supažindino su Bikerniekų žiedu. Daug nešvaistę laiko, statėm palapines, dėliojomės daiktus ir tikėjomės įspūdingo šeštadienio. Tuo pačiu – kad lietuvių drifterių atvyks daugiau nei vienas.

badc #1

Deja, po šaltos nakties atsikėlę šeštadienį supratom, kad mūsų norai nepasitvirtino – statyti skerso atvyko vienintelis Kęstutis Petronis aka Nismo. Tačiau ir jis atvyko ne su savo automobiliu – jo Nissan S13 (RBS13?) vis dar laukia atvykstančių dalių. Visgi Tomas Gruzdys aka Groozdas pagelbėjo K. Petroniui – paskolino savąją Nissan Silvia S14.

badc #1

Tačiau šis automobilis “nesistatė” – rankinis stabdis veikė prastai, o driftas be jo – neįmanomas. Nors žiūrint iš šalies atrodė, kad Nismo vis labiau įpranta prie automobilio, treniruočių jis nutarė nebetęsti – neverta kankintis važiuojant greitoje trasoje ne savu automobiliu ir dar be rankinio. Priedo, buvo “pamestas” galinių ratų suvedimas – tai įvyko po vieno Nismo šuolio per trasos bortus.

badc #1

Tad, pradinėse driftingo treniruotėse praradę vienintelį dalyvavusį lietuvį, atkreipėme dėmesį ir į “maršrutkes” – tiesiai važiuojančius žiedininkus. Tačiau ten treniruotės nebuvo labai įdomios – dalyviai saugojo techniką sekmadieniui ir treniravosi atsargiai, tad įdomių vaizdų čia nebuvo.

badc #1

Prasidėjus antrajai treniruočių sesijai, vėl atkreipėme dėmesį į drifterius – ir čia jau buvo šis tas įdomesnio. Praėjusių metų Latvijos čempionas Gvido Elksnis išdavė BMW! Ir galbūt be reikalo – nes važiuoti baltu Nissan Skyline R33 jam tikrai nesisekė.

badc #1

badc #1

Netgi ir mintinai žinomoje trasoje Gvido sunkiai sekėsi suvaldyti baltąjį skaliką. Mažas treniruočių kiekis, blogos padangos, pagiringas rytas ar dar kokios kitos priežastys? Nežinia, kas trukdė Gvido važiuoti su Skyline taip gražiai, kaip jis tai darydavo su BMW E36 M3. Tikėkimės, kad priprasdamas prie Nissano jis treniruosis ne tik Bikerniekuose, o gal netgi apsilankys ir Lietuvos čempionate! Būtų tikrai smagu pamatyti jį važiuojantį kažkur kitur.

badc #1

O buvęs G. Elksnio BMW E36 M3 visgi važiavo! Tik jau su kitu vairuotoju – Kristapu Blušsu už vairo. Tačiau negalima sakyti kad jam nesisekė – treniruočių metu skersą statė jis netgi geriau nei Gvidas už Skyline vairo.

badc #1

O kad automobilio mechanikai ten darbuojasi greitai, įsitikinome sekmadienio rytą. Matosi skirtumas nuo ankstesnės nuotraukos?

badc #1

Tiesa, Bikerniekuose aptikome ir labai retą bei Lietuvoje kone nesutinkamą padarą – Toyota Corolla AE86 Levin. Atrodė jis gražiai, skaičiai irgi įspūdingi: ~270ag, 800kg. Tačiau važiavo jis neypatingai – vairuotojui ko gero trūko praktikos vairuojant šį automobilį. Visgi nevienas techninėje zonoje buvęs žmogus tokį automobilį matė pirmąjį kartą…

badc #1

badc #1

badc #1

Besibaigiant drifterių treniruotėms (jie važiavo paskutiniai), dalyvių parkas gerokai aptuštėjo. Visi vietiniai išvažinėjo namo, nemaža dalis atvykėlių apsigyveno viešbučiuose ir “pitlane” liko vos keliolika mašinų. Įdomus dalykas, kad didžioji jų dalis – BMW arba Volkswagen Golf automobiliai.

badc #1

badc #1

badc #1

Tačiau ir prieš pasivaikščiojimą po dalyvių parką buvo ką veikti – kas iš kankorėžių bandė laužą sukurti.

badc #1

Kas buvo užsiėmę fotografavimo menu.

badc #1

Beje, jiems visai neblogai gavosi.

badc #1

Kai kas buvo užsiėmę patogaus guolio nakčiai paruošimu (gal čiužinyje kokią “vinutę” jie turėjo? Nes sekėsi tai tikrai neypatingai).

badc #1

O kai kam darbas buvo labai atsibodęs.

badc #1

Tačiau nevisiems – mechanikai prie Honda Integra krapštėsi ypač ilgai.

badc #1

Visgi net ir jie greičiausiai turėjo kažkokią vakarinę dalį, kuri renginį stebinčiųjų stovykloje atrodė gan linksma…

badc #1

Čia ir baigiasi šeštadienio linksmybės – fotografuoti likusiųjų nuotykių niekas nebenorėjo. O ir sekmadienio rytas išaušo gana greitai.

badc #1

Čia jau buvo ką veikti – tiek fotografams,

badc #1

tiek video operatoriams,

badc #1

tiek “BaTCC” stulpelius laikančioms merginoms.

badc #1

Neprastai pasidarbavo ir reklaminių tentų statytojai, jų darbo rezultatas – nuotraukoje. Gal kas susigundėte paragauti?

badc #1

Oficialioji lenktynių dalis prasidėjo visų žiedinių varžybų kvalifikacija – čia buvo neblogus laikus parodžiusių lietuvių ekipažų. Bendroje įskaitoje į penketuką papuolė kone vienintelis dyzeliniu automobiliu (BMW E90 330d) važiavęs Rimantas Blažulionis bei Driftmag skaitytojams žinomas Honda S2000 vairuojantis Andrius Firantas. Iškart už jų kvalifikavosi ir jaunasis fenomenas – šešiolikmetis Mantas Neverdauskas su Honda Civic B20.

badc #1

Tiesiai važiuojančių vairuotojų lenktynės buvo įdomesnės nei tikėtasi – tiek BMW 325, tiek SB2000 ar Open klasėse netrūko intrigos, netikėtumų ir įspūdingų lenkimų bei žiūrovams įspūdi palikusių avarijų.

Kai kas bandė netgi driftinti su Honda Civic. Sekėsi jam gan neprastai – iš situacijos labai sėkmingai “išsivartė”, slydo gan normaliu kampu ir dideliu greičiu ir netgi šiek tiek pataikė į drifteriams skirtą trajektoriją!

badc #1

Civico išvengti bandžiusiai Opel Astrai šis nuotykis tęsėsi kiek kitaip. Laimė, viskas baigėsi labai laimingai.

badc #1

Dar iš žiedo verta paminėti, jog reiktų pasveikinti M. Neverdauską – jis B Open II klasėje užėmė pirmąją vietą! B Open I klasėje jau minėti R. Blažulionis ir A. Firantas užėmė atitinkamai antrą bei trečią vietas. Pastarasis pirmojo važiavimo metu dar turėjo gan didelę nelaimę – bevažiuojant ~200km/h tiesiosios gale jo automobilyje dingo elektra. Ką tai reiškia – ne tik išsijungia visi akiai matomi elektros prietaisai, tačiau ir stabdžių ar vairo stiprintuvai. Tuo pačiu – automobilis užgęsta ir toliau juo važiuoti tampa nebeįmanoma. Verta pasveikinti ir Andrių, sugebėjusį po nesėkmės atsilikus nuo kitų vairuotojų vienu ratu užlipti ant prizininkų pakylos. Negana to, jis dar ir nufilmavo abejus savo važiavimus: 1, 2.

badc #1

Na, bet gal jau laikas pereiti prie drifto. Nors čia dalyvavo vien latviai, jų tarpe buvo nevienas gerai važiuojantis drifteris. Tiesa, automobilių įvairovės pas kaimynus nepastebėta – didžiąją dalyvių dalį sudarė BMW E30 modeliai, pasitaikė vienas kitas BMW E36 bei jau minėti Nissan Skyline bei Toyota Corolla. Tiesa, gerai važiuoti sekėsi tikrai ne kiekvienam.

badc #1

Prasidėjus kvalifikacijai, matėsi jog dalyviai išties stengiasi bei nori parodyti kuo geresnį rezultatą. Tai geriausiai pavyko Ervinui Ergliui su BMW E30 – jis kvalifikaciniame etape surinko net 87,33 taško, tačiau antroje vietoje likusį Kristapsą Blušsą aplenkė vos keturiais. Trečioje vietoje likęs Janis Eglite surinko 73 taškus.

badc #1

badc #1

Tsuiso važiavimai žadėjo intrigą. Latviai šią trasą išties “atkalę”, tad slysti čia kvalifikacijos metu jiems sekėsi gerai. O tai žada viena – įdomias žiūrovams ir sudėtingas teisėjams porines kovas.

badc #1

badc #1

Jau pirmieji poriniai važiavimai parodė, kad dideli lūkesčiai nebus nuvilti. Latviai slydo stačiai, greitai ir stengėsi iš visų jėgų laikytis trajektorijos. Tačiau G. Elksniui tai nepavyko jau pirmame tsuiso važiavime.

badc #1

Po ketvirtfinalių (Top16 nebuvo, vyko tik Top8, nes viso dalyvavo 10 žmonių) sekė pusfinalių serija. Ten: daug “putų”, idealios trajektorijos, beprotiški greičiai, “nesveiki” kampai ir sprindžio dydžio atstumai tarp automobilių – žiūrovams šie reginiai turėjo patikti! Juolab kad jų mėgstamas E. Erglis pateko į finalą, kuriame kovojo prieš G. Elksnio buvusį bolidą vairuojantį K. Blušsą.

badc #1

badc #1

O finalas pateisino savo vardą dešimteriopai – tokios greitos ir įspūdingos kovos jau kurį laiką nėra tekę matyti! Viską, kas vyko pusfinaliuose, reikėtų padauginti keliskart ir tada gautume apytikslį finalo vaizdą. Jį galima apibūdinti vienu žodžiu – NEREALU! Tikimės tokių kovų ir kituose BaDC etapuose.

badc #1

O šio etapo Bikerniekuose laimėtojas E. Erglis kol kas pirmauja bendroje Baltijos Drifto Čempionato turnyrinėje lentelėje. Na, lietuviai, tai lėksim vasaros gale į Estiją duoti latviams ir estams į kaulus, ar ne?

Komentarai 28

Paulius gegužės 4, 2010, 11:08

Saunus straipsnis, gaila, kad lietuviai nespejo.
Beje radau klaidele viena, apie Tsuisa kur kalbama, 2 tekste „stebgėsi“ parase. :))

ernestas gegužės 4, 2010, 11:33

Jo nerealus savaitgalis buvo. Klaipedieciai irgi gavo taure parsivezti ;)

spade gegužės 4, 2010, 12:57

As tai pasakysiu, kad man savaitgalio vinis buvo tai kai per pirmasias lenktynes Kupcikas kapojosi su Doleba… Ten tai buvo… na auksciausias imanomas lygis.

nuliss gegužės 4, 2010, 13:27

Kaip visada puikus ir samus straipsniukas

Kanis gegužės 4, 2010, 13:29

Geras straipsniukas, tik niekaip nesuprantu ka reikia iziuret tose nuotraukose, kad mechanikai greit darbuojais. Matau tik, kad lipduku daugiau atsirado :)

Marius gegužės 4, 2010, 13:39

Grazus straipsnis ir daug geru foto :) tik apie drifta, tai prastesnis vaizdas buvo nei cia rasoma (asmenine nuomone), taciau ziedas tikrai auksto lygio, ypac open klase.

Spade Doleba mano akimis tai tik tvere Kupcika nuo lenkimu, o kadangi masinos realiai to pacio galingumo tai aplenkt labai sunku, antrajam lyg vaziavime gerai matesi kaip vaziavo iki Dolebos visi ir kaip uz jo kas metra issidesciusios dar trys masinos buvo, aisku pirma kova tikrai grazi.

ernestas gegužės 4, 2010, 15:05

Na kaip Doleba pasakojo, tai nesekesi jam tie pakutiniai posukiai todel taip ir atrode, bet kova tai jo FTW ;) Kompakciukas po siu gonkiu gavo kelis kovos randus.

Vhytas gegužės 4, 2010, 15:12

Aciu uz straipsni ir foto !

SuduvietiS gegužės 4, 2010, 15:21

man tas BaDC tai nesamone kam daryt toki projekta jei estai visai nedalyvauja lietuvis buvo vienas ir visi kiti buvo latviai man tai nesuprantama

spade gegužės 4, 2010, 16:04

„masinos realiai to pacio galingumo“ – pastarasis teiginys jau perdaug abejotinas… Kai per starto finisho tiesiaja Doleba nutolsta per daugiau nei 2 kopusus tai tas galingumo vienodumas ima kelt abejoniu… diiiiiiiiiiideliu abejoniu :)
Kupcikas kvalifikacijoj buvo greitesnis. Ir kiek matesi tiesiosiose jis atsilikdavo, o pasivydavo butent toj atkarpoj kur vingiai… Manau tuo viskas pasakyta.

Erlas gegužės 4, 2010, 16:04

Saunus straipsnis! :)

spade gegužės 4, 2010, 16:05

Suduvieti, kiek tau metu? 15? :/

3215 gegužės 4, 2010, 16:09

AE86 kapotas tai šlykštokokas.

Tadas gegužės 4, 2010, 16:29

viskas cia gerai :) tik tiek kad nebuvo daug dalyviu :(

Marius gegužės 4, 2010, 16:52

“masinos realiai to pacio galingumo” – pastarasis teiginys jau perdaug abejotinas… Kai per starto finisho tiesiaja Doleba nutolsta per daugiau nei 2 kopusus tai tas galingumo vienodumas ima kelt abejoniu… diiiiiiiiiiideliu abejoniu :) —— 325 klaseje irgi tikriausiai nerastum identisku galingumu o ir reduktoriaus perdavimais zaist galima, tad tas tavo teiginys jog starte nutolsta du kebulus visiskai nieko nepasako apie galinguma, as nzn kokie ten buvo tos klases reikalavimai bet lyg visi 1,8-2,0 litriai buvo, tad tarp kupciko ir dolebos galingumu abejoju kad buvo zenklus skirtumas, bet kad kupcikui blokavo lenkima ypac tuose posukuose tai matesi. So cia galima gyncytis iki nimagu

Kas liecia BaDC tai teisingai suduvietis ir pasake – totali nesamone, ne pats gal projektas bet jo organizavimas, idomu kaip butu jei butu buves tik driftas ir atvarius 300km pamatytum 8 masinas

spade gegužės 4, 2010, 19:19

Dolebos gynejas? :)))
As net nesiruosiu gincytis. Zinoma, gali buti, kad perdavimai skiriasi, bet teiginys, kad visiskai nieko nepasako apie galinguma, yra sakyciau kiek drasokas :)
Kaip sakiau – net nesiruosiu gincytis. Tik siulau apmastyt stai ka:
Vienas dalykas yra tai, ka butent sako ‘AG’. Jei labai grubiai tai tas dydis pasako kaip greitai yra atliekamas darbas. Masinos varymas keliu is principo lyg ir darbo atlikimas…
Kitas dalykas yra tas, kad kuo platesnis variklio darbinis diapazonas (kitais zodziais tariant kuo lygesne variklio suk.momento kreive, kas is esmes reiskia „kuo labiau standartinis“ tas variklis) tuo mazesne reiksme turi perdavimai. Pagal klases reikalavimus variklis turetu buti stockas, kiek zinau.
Turint omenyje siuos du dalykus ir ivertinus kokiu greiciu compactas tolo nuo e30 man tiesiog atrodo stipriai tiketina, kad jis yra galingesnis (nors zinoma, gali skirtis tiek perdavimai, tiek ir mase, o galingumas buti netgi mazesnis). To zinoma patikrint niekaip neimanoma neprasukus abieju ant stendo… o ir tada niekom nesuzinotum, nes „uzsmaugt“ arklius pries matavima, kad ju parodytu maziau, ner kas veikt.

Bet kad ir kokios priezastys esme nesikeicia – Doleba vaziavo greitesniu automobiliu. Kupcikas greitesnis vairuotojas. Tas buvo akivaizdu.

O del BaDC… Organizavimas sakot? O kaip jus priversit tuos vairuotojus vaziuot? Na, kaip? Kaip jus juos priversit vaziuot, kad ir Lietuvoj? Butent – niekaip. Jie vaziuoja kai nori… o nenori, geria alu.
Ir belieka organizuoti kazka ir tiketis, kad bus norinciu dalyvaut. Si karta gavosi totalus fiasko. Reik tiketis Piarnu bus geriau.
Nors tenka sutikt, kad isankstines informacijos truko. Bet cia amzina Groozdo beda :/

Marius gegužės 4, 2010, 22:39

Spade as ir nesiruosiu gyncytis su tavim, o tik bandau padiskutuot ir galbut suzinot ko nezinau, o didziausios tiesos prieinama tik per diskusijas :)

Dolebos as nei pazistu nei palaikau/nepalaikau, priesingai man nelabai patiko tas vaizdas kaips akaiu ant posukiu kai blokuodavo kupcika, bet cia lenktynes ir kovojama visaip :)

Mano pvz paimam 325 kregzde standartas ant stendo atsuka vidutiniskai 250km/h, realiom salygom ivertinus spidometro paklaida manau kokai 230 imanoma, tokio greicio trasoj abejoju kad bus (nzn butent sitoj, bet kacergoj be sancu, nebent tie 200 surenkami per 10s), tad keiciam reduktoriaus perdavima i toki kuris savo maximaliu greiciu artesnis maxiamliam apsiekiamam greiciui trasoje, tada startas mano greitesnis, o iseinant is posukio, jei esi salia piko taip pat iseini greiciau, bet kaip sakiai Kupcikas gal greiciau ieina ir gaunas kova ant to, plus kaip pats sakei islengvinimas, to pacio motoro gyvumas ir dar kiti faktoriai, kurie leidzia greiciau startuot, tad galinguams tik vienas si svarbesniu faktoriu, bet nevienintelis.

Del BaDC as jau siuliau prie tai vienam straipsny jog gal reiktu pradet klausyt ka sneka vairuotojai, pakankamai duag skaitau ir seku zinais apie drifta ir matau jog zmones PAPRASCIAUSIAI nespejo pasiruost masinu taip, kokius iskele reikalavimus, o ar reikalavimai nebuvo pateikti per velai jau sprest paciam, ta pati fiasko patyre del to KAD NEGIRDEJO ka sneka drifteriai, juoda ant balto buvo aisku jog nebus vaziuojanciu lietuviu, arba bus keli. O vaziuot yra ir norinciu ir galinciu, bet nesakyk kad nezinai jog nespejo pasiruost ir tikrai ne alu gerdami :) o jei tie didieji drifteriai egria alu, tai griztam truputi i zemesni lygi, darom rimta LDC ir leidziam vaziuot norintiem ir galintiem vaziuot (tokiu buvo pilni Siauliai) :)

spade gegužės 5, 2010, 00:30

Velgi…
Taip, galingumas tik vienas faktoriu. BET toj klasej: begiu dezes turi buti standartines, reduktoriu keist galima (ir pas Kupcika „trumpas“ idetas), min. svoris ribojamas (paskaityk gi lasf’o tinklapi). Kai viska ta paimi domen kartu su tuo jog kuo mazesnis automobilio galingumas, tuo labiau jauciasi kiekvienas papildomas arklys… gaunam tai ka jau kartojau: yra stipriai tiketina, kad variklis galingesnis :DDD

Griztant prie to nuo ko prasidejo sita diskusija: tu sakei „realiai masinos to pacio galingumo“… tai jei viska apibendrinant viska, kas parasyta: realiai stipriai tiketina, kad jos nera to pacio galingumo :) Va ir ka bandziau pasakyt… ir jokiu isvedziojimu nereik.

O del drifto.
Kuo toliau i miska tuo storesni partizanai :)
Lietuvoj LABAI klausoma ka sako drifteriai – kiekvienas klausimas su jais diskutuojamas. Pvz su latviais net lygint ner ko – ten jie paprasti: jokiu diskusiju – kaip mes pasakem, taip jus darot :)))
Tik va panasu, kad tos pastangos isiklausyti i drifteriu norus kazkodel vercia pastaruosius „kachat’ prava“, o ne stengtis konstruktyviai bendradarbiaut. Jei klausyt drifteriu, tai tech reikalavimu isvis jokiu nebutu. Kaip nekeista as tai tik uz tai, nes mano zmones patys turetu but samoningi ir rupintis savo ir kitu saugumu ir ju nereiktu stumdyt kaip mazu vaiku.
Bet kaip rodo praktika deja deja nemazos dalies drifteriu branda nera visai pasiekus suaugusiji… viena vertus, jei nebutu reikalavimu ir ju prieziuros butu nemazai vaziuojanciu visokiais puvekais neprisuktais ratais, kita vertus, sukelus pavoju kitiems zmonems liktu vis tiek kaltas organizatorius…
Tai cia apie isiklausima i tai, ka sako drifteriai.

Del nespejimo pasiruost… argumentas grazus. Bet kai ruostis buvo visa ziema tai jo kojos molines.

O jei konkr apie Rygos rengini: mano nuomone taip pat jis buvo padarytas per anksti. Ji reikejo daryt bent jau po pirmojo nacionalinio etapo kiekvienoj salyje… Na, bet latviai taip uzsinorejo ir gavom ka turim.

Pasikartosiu. Labai malonu jaustis labai protingu (man irgi). Pablevyzgot ir pasiskust, kad kazkas nepavyko gali visi. Bet kai reikia imtis ir kazka daryti, organizuoti, stengtis isiklausyt i visokias nuomones, derint viska su kruvom zmoniu, visokiom valdziom, ziuret, kad renginys bent jau nenestu nuostoliu, t.y. operuoti daugybe visokiausiu faktoriu stengiamtis juos tarpusavy isbalansuot… viskas tampa gerokai sudetingiau.

Reinis Eizenbārdis LV gegužės 5, 2010, 00:46

CoooooooooooooooL =D=]

A.Firantas gegužės 5, 2010, 01:20

Nepamirskit kad K. Doleba neturejo treniruociu, nes per pirma 6dienio treniruote sudauze priekini stikla! be treniruociu vaziavo tiesiai i kvualifikacija.

spade gegužės 5, 2010, 09:55

Na tai juo labiau :)

On unrelated note (keista ane, pasisakymas driftmag’e ir ne apie zieda ;) ):

Gvido vaziavo ne savo masina. Skalikas buvo skolintas, plius pas ji neveike rankinis. Tai ir vaziavo, jis panasiai kaip Kestas. Jo masina dar ruosiama.

Tas melynai baltas rS13 po kapotu turi 2(?)JZ…

Ir ypatingai reikia [paminet trecia vieta uzemusi Cirulis (e30 V8). Per sest treniruote jis mazumele crashino posukyje po startines tiesiosios. Staigiuoju budu pasikrove masina ant traliuko ir isvare namo – ~100km nuo trasos. Ten visa nakti dirbo, kad sutvarkyt masina. Per crasha sudauze karteri, tai rekejo kito. Is kur ta kita paimsi? Vienas jo draugu is to karterio buvo pasidares stala. Tai ateme is jo ta stala, nupjove nuo to karterio viska kas ten buvo pritaisyta nereikalingo ir uzdejo ant masinos :) Parleke sekmad atgal i rungtynes.
Sekmadieni per kvala vel sugebejo crashinti (toj pacioj vietoj – ne iskaitinej zonoj), bet sikart jau nerimtai – dalyvavo poriniuose ir uzeme trecia vieta.
Va cia tai azartas ir kovingumas.
Pagarba.

Jooooo gegužės 5, 2010, 11:10

Gal kas zino koks pas K.Bluss variklis? ir ka tas R6 reiskia, nes youtubei uzrasyta BMW e36 M3 M6??

mynde gegužės 5, 2010, 13:04

nera ko lyginti 240k km pravaziavusios masinos su perinktos. ir siaip s13 vs s13
su tais s*dinais ca18det nera ka lygint. vienas bus maziau droztas, o kitas pries metus perrrinktas tai ir valins geriau tiesiojoj..o posukiuose greitesnis vairuotojas! :)

paulius @ driftmag gegužės 5, 2010, 14:03

o prie ko čia s13 ir ca? :))

mindish gegužės 5, 2010, 19:21

tikriausiai netaip suprato spade ir mariaus diskusija..

Artas gegužės 6, 2010, 08:20

Super super super. Geras straipsnis, grazios foto. Manau visai neblogas buvo tas renginys BaDC, na ir kas kad buvo mazokai dalyviu, svarbu kad jie visgi buvo. Vieniems nesiseke,o kiti su geriausiom nuotaikom isvaziavo namo. ;) DZIUGU!

tp rugpjūčio 5, 2010, 12:43

susidejo fotografai savo foto kad vienas i kita paziuret. O linas b. isvis ko ten vaziavo jei nei vienos jo cia foto nematyt, juk fotografuojame ne ‘sau’ o visiems, tai kam tokius fotografus ileist i foto teritorija

Tark žodį!

Žvaigždute pažymetus laukus užpildyti būtina. Jūsų nurodytas el.paštas nebus rodomas.

teksta galite formuoti tagais: <b> <i> <a>

avataras sugeneruojamas pagal jūsų el. pašto adresą gravatar.com serviso pagalba.